Chatboții pot transforma brandul tau într-o afacere de super succes!

chatboții

Află despre modul în care chatboții pot transforma restaurantul, hotelul, cofetăria sau food-truck-ul tău într-o afacere de super succes!

S-au dus zilele în care marketingul era dominat de SEO și SEM.

Odată cu începutul unei noi ere digitale în marketingului din social media, utilizatorii au încetat să mai descarce alte aplicații și au făcut din mesagerie, noua lor preferință de comunicare.

Și e foarte corect așa!

În această lume super rapidă, nimeni nu mai are timp și resurse pentru a verifica lucruri pe aplicații – cu toții ne dorim ca lucrurile și răspunsurile să ne fie servite într-o clipă și aici intervin chatboții.

Cele mai importante mărci de consum au implementat soluții automatizate de tip chatbot, dar încă există sectoare din domeniul Horeca care nu a exploatat potențialul chat-boților la adevărata lor valoare.

Industria restaurantelor din întreaga lume reprezintă o sumă colosală de 2,2 trilioane de dolari și are un potențial de creștere masivă.

Deși marii proprietari de restaurante au făcut din Facebook pionierul eforturilor lor de marketing, proprietarii de restaurante mici și mijlocii par sa fie  în urmă.

Chiar dacă restaurantele au o secțiune de întrebări frecvente și de contact bine scrisă pe pagina lor de Facebook, un sondaj realizat pe mobil a oferit o imagine diferită.

Sondajul global privind telefonia mobilă din 2019 a arătat că organizațiile au nevoie de aproximativ 30 de minute pentru a răspunde la întrebările frecvente ale clienților prin intermediul mesagerilor.

Imaginează-ţi că trebuie să așteptați 30 minute doar pentru a afla la ce oră se deschide restaurantul tău preferat sau dacă servesc vafe la micul dejun!

Un alt sondaj realizat în Danemarca a evidențiat faptul că, în cazul unei întrebări:

  • 70% dintre restaurante nu răspund
  • 25% dintre acestea au răspuns după o săptămână
  • 5% dintre restaurante au avut nevoie de 2 până la 6 ore pentru a răspunde

* doar un singur local de alimentație publică a răspuns în mai puțin de 30 min.

Această situație poate fi salvată doar cu ajutorul chat-boților. Pe măsură ce tehnologia se dezvoltă, chatboții devin mai ieftini, mai inteligenți și au potențialul de a vă schimba întreaga afacere.

Chatboții nu sunt doar soluții automatizate: ei reprezintă imaginea, website-ul dumneavoastră, serviciul dumneavoastră pentru clienți și trebuie să devină motivul succesului dumneavoastră!

Te întrebi ce pot face chatboții pentru afacerea ta?

Listat mai jos, regășesti câteva caracteristici:

Un asistent virtual pentru toate sarcinile zilnice

Chatbotul se va ocupa de întrebările clienților privind meniurile, prețurile, orele de deschidere și închidere, reduceri și oferte speciale, si chiar de întrebări adiționale.

Chatboții pot face rezervări

Folosind secvențele de rezervare, promovează afacerea pe platformele sociale unde este prezenta, atât pentru clienții care îți vizitează frecvent restaurantul sau hotelul., dar si pentru cei care pot deveni clienții, afișându-le oferte curente și reduceri speciale cu opțiunea de rezervare online!

Obține mai multe comenzi cu ajutorul chatboțiilor

Folosind secvențele de comanda online, targetează clienții existenți și, tot prin intermediul secvenței, îi îndruma și îi ajută să comande mai mult/mai ușor/mai rapid.

Chatboții pot răspunde la comentarii

Secțiunea de comentarii integrată poate fi utilizată ca un generator de lead-uri și va permite chatbot-ului să actualizeze clientul cu privire la meniu, prețuri, oferte speciale, evenimente desfășurate, etc.

JSON Ads

Cea mai recomandată funcție JSON Ads va prezenta afacerea ta în News Feeds-ul clienților și te va ajuta să crești loialitatea clienților, permițându-le să dea clic și în aceleași să primească un mesaj personalizate despre ofertele și promoțiile curente..

Îți recomandăm să citești și despre Ce sunt interfețele conversaționale automatizate?

Pe curând!
Echipa BotWizards

Acest articol are un comentariu

Lasă un răspuns